Wednesday, September 15, 2010

SOALAN YANG SERING DITANYA ?


1.Apa itu MAGIChargeR?
MAGIChargeR adalah Peranti Penstabil Voltan

2.Apa fungsi  MAGIChargeR?                                                 
MAGIChargeR  berfungsi mengstabilkan voltan kenderaan bermula ketika enjin kenderaan dihidupkan sehingga enjin kenderaan dimatikan.

3.Kenapa kenderaan kita perlu menggunakan  MAGIChargeR  ? Dan  apa faedahnya?
Penggunaan  MAGIChargeR  dapat mengoptimumkan setiap fungsi komponen elektrik dan elektronik serta mempertingkatkan kecekapan sistem elektrik dan elektronik didalam kenderaan seperti sistem penyalaan,sistem suntikan bahan api, Apabila komponen elektrik dan elektronik berfungsi pada tahap optimum disamping sistem elektrik dan elektronik berada pada tahap  kecekapan yang tinggi, maka faedah yang akan diperolehi ialah penjimatan bahan api yang boleh mencapai sehingga 30%  dan banyak lagi setelah menggunakan  MAGIChargeR. (Sila rujuk faedah penggunaan  MAGIChargeR )

4.Adakah  MAGIChargeR  boleh digunakan pada kenderaan baru atau lama?
MAGIChargeR  boleh  digunakan bagi semua kenderaan baru dan lama seperti Kereta,Van, MPV dan Lori yang menggunakan bateri 12volt atau 24volt.

5.Adakah penggunaan  MAGIChargeR  dapat memberi kesan sampingan atau merosakan komponen didalam sesebuah kenderaan? Apa buktinya?
Tidak sama sekali. Ini kerana  MAGIChargeR  menggunakan Formulasi Teknologi Jepun yang telah pun terbukti keberkesanannya dan tiada kesan sampingan malahan  MAGIChargeR dilengkapi dengan perlindungan fius untuk hayat produk serta keselamatan.

6.Apa kelebihan  MAGIChargeR  jika dibandingkan dengan alat penstabil voltan yang lain?
Penggunaan  MAGIChargeR  yang sungguh mudah dipasang tanpa perlu pengubahsuaian pada kenderaan,hanya pasang dan guna pada alat pemetik api kenderaan.

7.Adakah MAGIChargeR  mempunyai ketahanan jatuh atau kalis air?
Tidak. Ini kerana,  MAGIChargeR  adalah seperti peralatan elektrik dan elektronik seperti telefon bimbit,radio,kipas dan sebagainya yang perlu dielakkan dari terjatuh atau terkena air bagi memelihara fungsi serta mengelakkan kerosakan.

8.Adakah  MAGIChargeR  dilindungi waranti? Berapa lama?
MAGIChargeR  dilindungi WARANTI 1 TAHUN

9.Berapa harga seunit  MAGIChargeR  dipasaran?
RM77.00  sahaja.

10.Kenapa murah sangat? Ada kualiti ke?
MAGIChargeR  hanya dijual dan diperkenalkan melalui agen atau wakil jualan sahaja dan tiada melalui pengiklanan media cetak atau elektronik yang menelan kos yang tinggi. Oleh yang demikian, pengguna dapat memiliki produk pada harga yang mampu dimiliki. Produk yang mahal tidak semestinya berkualiti, manakala produk yang murah tidak semestinya tiada kualiti, yang pasti 'Produk Berkualiti Dijamin Waranti, Anda Pasti Puas Hati'.

11.Apakah yang dapat meyakinkan pengguna untuk menggunakan MAGIChargeR ?
Untuk pengetahuan semua, kesemua agen atau wakil jualanMAGIChargeR  adalah terlebih dahulu menjadi pengguna MAGIChargeR , Setelah berpuas hati dengan prestasi dan keputusan yang diperolehi setelah menggunakan  MAGIChargeR, mereka dengan penuh yakin telah mengambil peluang untuk memperkenalkan MAGIChargeR  kepada pengguna kenderaan yang lain. Sesungguhnya keputusan ditangan anda dan andalah yang akan menilai MAGIChargeR …,’INGAT  JIMAT , INGAT MAGIChargeR   



AGEN DIPERLUKAN SEKARANG!!!!


JIKA BERMINAT, SILA HUBUNGI: EN NOR RASIDI YAAKUP (012 2250  558)

0 comments:

MAGICharger


MAGIChargeR adalah Peranti Penstabil Voltan

berfungsi menstabilkan voltan kenderaan bermula ketika enjin kenderaan dihidupkan sehingga enjin kenderaan dimatikan.!!!


Faedah penggunaan MAGICharger:


1. Menjimatkan penggunaan bahan api (petrol/diesel) sehingga 30%

2. Meningkatkan kuasa serta prestasi enjin kenderaan anda

3. Memudahkan dan melancarkan pertukaran gear (terutama untuk transmisi automatik)

4. Memudahkan enjin kenderaan dihidupkan

5. Memantapkan tindak balas enjin kenderaan

6. Menambahkan jangka hayat bateri kenderaan

7. Memulihara dan meningkatkan prestasi sistem elektrik kenderaan

8. Meningkatkan prestasi sistem penyaman udara kenderaan

9. Dan banyak lagi manfaat yang akan di perolehi setelah menggunakan MAGICharger



*Kesan penjimatan bahan api (petrol/diesel) adalah berbeza mengikut jenis kenderaan, tingkahlaku pemanduan, cuaca, keadaan jalan, bentuk muka bumi dan sebagainya.

*Direka khas untuk kenderaan (Kereta, Van, MPV, Lori) yang menggunakan bateri 12 Volts dan 24 Volts.

*Mudah dipasang tanpa pengubahsuaian pada kenderaan, hanya pasang pada alat pemetik api kenderaan anda

*Dilengkapi dengan fius untuk hanyat produk serta keselamatan


- Teknologi jepun

- Buatan Malaysia

- Produk mampu milik

- Waranti produk selama 1 tahun (Rujuk terma dan syarat)

- Jaminan pulangan wang dalam tempoh 99 hari (Rujuk terma dan syarat)



Syarat dan Terma


1. Pengeluar/ wakil jualan tidak bertanggungjawab keatas kerosakan yang disebabkan oleh kecuaian atau pengubahsuaian keatsa produk ini oleh pembeli/ pengguna

2. Jaminan pulangan wang dalam tempoh 99 hari adalah keatas produk yang tidak memberikan kesan adalah tertakluk kepada penggunaan minimum selama 77 hari oleh pengguna atau pembeli

3. Segala tuntutan perlulah dirujuk kepada wakil jualan.

Cara Pembelian Online

Untuk pembelian secara online, caj sebanyak RM 3.00 (harga promosi)* akan dikenakan untuk kos penghantaran melalui Pos Laju. Berikut adalah langkah-langkah yang perlu anda ikuti apabila membuat belian secara online:

1. Isikan borang tempahan online yang telah disediakan dengan lengkap dan maklumkan kepada kami dengan SMS ke 019-5760104- ZAHER untuk comfirmation.

2. Selepas menerima comfirmation daripada kami, sila buat bayaran dengan cara mendepositkan atau transfer RM 80.00 ke dalam akaun Maybank berikut: MOHD ZAHER BIN ISMAIL
Acc. No. : 157447019063


3. Selepas membuat pembayaran, SMSkan butir-butir seperti cara pembayaran, jumlah, tarikh, masa dan lokasi bayaran dibuat ke 019-5760104- ZAHER

4. Barangan akan dihantar dalam tempoh
7 hari bekerja bermula sehari selepas pembayaran dibuat.

* Kos penghantaran untuk Semenanjung Malaysia sahaja dalam tempoh promosi.

PIHAK KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB JIKA BERLAKU SEBARANG KEROSAKKAN SEMASA PROSES PENGHANTARAN